sunnuntai 24. huhtikuuta 2011

SUN IS SHINING


AH MIKÄ ILMA!
Tänään oli niin ihana ilma, olin pihalla ottamassa aurinkoakin kun odottelin vieraita. Tänään äidillä oli siis pääsiäisateria, ja koko perhe koolla. Mun iso sisko Sirke ja sen poika ystävä ja sitten mun iso veli Jyry sen tyttö ystävän kanssa. Mä ja äiti oltiin ilman paria, voi meitä raukkoja. Ruokana oli lammasta näin pääsiäisen kunniaksi.


Näin pääsiäisen alla tulee kyllä aina niin kaksmielistä juttua, esim. "Oletkos jo saanut munaa", "Mikä yllätys sun munasta tuli" ja muita vastaavia. Kyllä nyt kerran vuodessa pitää olla oikein pervolla päällä, se kuuluu asiaan. Pitää olla pikkasen pervo!


Otin eilen taas uuden värin poiston, että sain ton ruskean juuri kasvun piiloon. Hui se oli hirveen näköinen. Ei kyllä näissäkään kehumista ole, kun ihan valkoinen juuri kasvu.. Mutta seuraavaksi sitten värjäänkin vaalenruskeaksi ja sitten siihen vaaleita raitoja! Se on siis mun tämän hetkinen hius suunnitelma. Sellainen värjäys kun mullla oli 8:lla luokalla.. Voi niitä aikoja..


Huomenna sitten aamulla lähtö Turkuun pelaamaan pesäpalloa! Ah mulla on jo ikävä pelaamista, olen kyllä melkoisen ruosteessa kun en ole ollut pitkään aikaan harkoissa mutta kyllä se tästä kun onneks alan olemaan jo melko terve..


Mutta hyviä päivän jatkoja teille...!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti