keskiviikko 7. syyskuuta 2011

THIS IS MY LIFE



Okei tiiän kui turhaa on kun ihmiset kirjottaa aina jos niil o ollu taukoo blogist et: "en oo oikeen ehtiny kirjotella tänne koskakoskakoska.." Mulla on kyl perjaattees nyt ihan sama syy, mut en halunnu alottaa mun uusinta postausta silleen. Päätin siis olla hiukan erillainen kuin muut.


Eli oon nykyään siis Rauman Lukios opiskelemassa, ahkerasti siellä teen koulutöitä... Okei en, koska äikän lukupäiväkirja pitäis tehä täs silleen maanantaihin mennes, enkä oo yhtään alottanu sitä. Taitaa pikkasen kusta se homma. Kai mä jonkun ratkaisun keksin! Tuli hiukan äiteen kans kinaakin mun koulunkäynnist, kun "lintsasin" kaks päivää koulust vaikka oikeesti olin kipee mut en jaksanu men koulust kotiin vaan menin kaverille.
Asiasta tehtiin vähän niinku kärpäsestä härkänen.
Onneks se asia on jo sovittu äiteen kans!=)


Oon saanu täs viimesten kolmen viikon aikana ihan sikana uusii kaverei jotka on mulle jo tosi tärkeit! Oon vanhoihinki kavereihin taas tutustunu paremmin ku kouluki on alkanut, niin siel näkee ihan sikan vanhoi tuttui. Mä vaan en hirveest enää vietä aikaa kotona, ja se hiukan huolestuttaa porukoit, kun kokoajan vaan luuhaan jossain auton kyydis tai jossain..


Mun uus rakkauspakkaus on Avenged Sevenfold
ja sen mukana Synyster Gates..
En mä tajua miks en oo ennemmin huomannu
kuinka ihana ääni M.Shadowsil on..
No nyt oon huomannut ja herralle kiitos tästä!(=


Kohta saan suklaapuuroa, pitkästä aikaa! Sitä odotellessa.. Toivottavast mä nyt rupeen taas kirjottelemaan tänne lisää.. Pitäis vaan tätä ulkoasua hiukan muokata..
Mutta heipähei!=)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti